Glas med Garanti

- Danmarks bedste håndværksgaranti!

vælg altid glas med garanti

Vi har Danmarks dygtigste glarmestre og derfor tør vi godt garantere for arbejde af høj kvalitet -hver gang

Glas Med Garanti-ordningen dækker alt glarmesterarbejde vores medlemmer laver, for alle typer kunder. Og så dækker den endda helt op til 200.000 kr. pr sag.

For dig som kunde betyder det, at du er sikret håndværk at høj kvalitet og nem adgang til at klage.

Vores medlemmer ligger i top, når det gælder forbrugernes tillid. Det mener vi, er fordi vores glarmestre er professionelle og ansvarlige håndværkere.

glas med garanti betyder:

  • veludført, håndværksmæssigt forsvarligt arbejde
  • arbejde udført i egnede materialer af god kvalitet
  • en fair beregning der følger fagets normer og loven
  • god og saglig rådgivning om pris, behov og kvalitet
  • god service og god forretningsskik

Stemmer din oplevelse ikke overens med dine forventninger? Så kan du nemt benytte dig af ordningen ved at ringe eller skrive til os på tlf. 33 13 65 10 eller på mail info@glarmesterlauget.dk

Hvis du vil klage

Før du klager, skal du rette henvendelse til glarmesteren, der har udført arbejdet.

Det bedste er at tage en samtale med glarmesteren. Fortæl, hvorfor du er utilfreds og lyt til hinanden. Det nemmeste for alle parter er altid en fælles løsning.


Vilkår og betingelser:

  • du kan klage både over pris og kvalitet
  • garantien dækker maks. 200.000 kr. inklusive moms pr. sag
  • garantien dækker maks. 500.000 kr. pr. medlem
  • termoruder, der er dækket af en fabriksgaranti, er ikke dækket af garantiordningen
  • termoruder, der er produceret af glarmesteren selv, er ikke dækket af garantien
  • klagen skal være fremsat inden for 5 år efter arbejdets aflevering - ved skjulte fejl 10 år.
  • garantien dækker ikke følgeskader eller indirekte skader
  • sagsbehandlingen starter først, når dialogen med glarmesteren ikke har kunnet løse problemet
  • garantien dækker ikke termoruder med noget bygget ind mellem glassene

Du kan klage ved at kontakte Glarmesterlauget enten på telefon 33 13 65 10 eller på email info@glarmesterlauget.dk.

Hav disse informationer klar når du kontakter os:

  • Navn, adresse, telefonnumre og email-adresse på både dig selv og glarmesteren
  • Præcis beskrivelse af det udførte arbejde og dine klagepunkter
  • En beskrivelse med datoer af forløbet, dvs. din kontakt til glarmesteren i forbindelse med din klage, glarmesterens tilbagemeldinger og oplysninger om betaling for det udførte arbejde
  • Evt. bilag, f.eks. fakturaer, arbejdsbeskrivelse, kopier af emails og andet der kan være relevant for sagen

Download vedtægter for Glas med Garanti